tisdag 30 juni 2009

Ute på uppdrag!

(Mitt nya linne och shortsen är på! Om ni undrar vad jag gör på bilden, så vinkar jag faktiskt... Till er alltså. Hejhej!)

Morgonpromenad blev det ingen, för när jag klev upp vid 8 så totalstrejkade min kropp. Jag ville sååå gärna komma iväg och knata, men ansikte, händer och ben var jättesvullna och hela jag vinglade och såg suddigt, så jag lade mig faktiskt igen. Vad fan är det för fel på mig?!

Nu är jag iallafall uppe (och mår liiite bättre) och Rufs och jag ska iväg på uppdrag vid Delsjön! Skriver mer om det sedan :)

Hoppas ni får en skön soldag idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin kommentar, vad glad jag blev! Och vad roligt att läsa att du verkar må så mycket bättre. Det ÄR ett helvete. Det är fortfarande än ett helvete för mig. Men jag tror problemet är, att du friskare man blir desto sjukare känner man sig varje gång sjukdomen "slår till". Det går så enormt mycket energi till att vara hålla sig normal. Men. Kul att upptäcka din blogg, hoppas jag får suga åt mig av inspiration och tips!

Stor sommarkram, Katarina