söndag 28 juni 2009

Snart jobbdags igen.

Om ca 20 min är det dags för Bullen att dra sig mot arbetet för ytterligare en heldag. Idag tar det emot, verkligen. Rufs är ledig och jag hade så mycket hellre spenderat dagen med honom på något mysigt sätt, men man måste ju tjäna pengar också... Som sagt, jag tycker massor om tjejen jag jobbar hos och så, men ibland vill man bara inte.

Frukosten idag blev större än vanligt av någon anledning; yoghurt, mango/hallon, hasselnötter och kanel, och även två flatbröd med light-philadelphia och gurka. Jag tänkte att jag skulle hålla mig mätt lite längre på jobbet nämligen så jag inte behöver äta lunch så tidigt.

Imorgon börjar min low carb-vecka, och jag kommer försöka fortsätta med det så gott det går under vår semesterresa (vart vi nu hamnar), men självklart kommer det slinka ned en och annan kolhydrat i form av glass eller drinkar på semestern! Tokigt vore det annars! Hur som helst ska det bli intressant att se vad low carb kan göra med mig på så kort tid som en vecka! Imorn kör jag igång med morgonpromenaderna igen också, det har ju inte blivit några de här dagarna... Men det blev ändå mycket promenad igår! Först ned till Nordstan för inhandlandet av räkor, och sedan var vi ute och promenerade i Johanneberg en timme också! Mysigt!

Nu måste jag göra mig iordning. Hej!

1 kommentar:

frida sa...

Haha lätt att fastna med framsidan i solen, jobbigt att sola ryggen, men nu har jag lyckats liiite iaf :P
Kram