lördag 13 juni 2009

Ibland är jag ganska negativ...

... som nu, t.ex. Jag känner mig som ett litet barn som bara vill lägga sig ned på golvet och baka med knytnävarna i ren frustration och skrika "jag vill iiiinteeee"! För jag vill nämligen inte. Inte alls. Just nu vill jag ägna mina dagar åt skrivande på boken och träning och bra mat. Jag vill inte jobba, jag vill inte lösa struligheter med lägenheter och jag vill inte behöva tänka ut min framtid. Jag är extremt lättirriterad och gör som jag oftast gör när något går emot mig, dvs äter. Det kanske syns på listan över dagens mat. Jag har det inte så illa egentligen, men jag behöver få klaga lite ibland, det gör jag faktiskt, och jag behöver klaga nu för jag är baskemej inte nöjd!

Dock går det inte ihop så bra, det där med att inte vilja jobba och samtidigt behöva försörja mig... Jag har redan för lite tider för att egentligen klara mig i sommar, men jag är hellre fattig och fri än så in i helsike upptagen och utan tid för mig själv och nöjen, faktiskt. Så länge jag kan betala hyran så går det nog bra. Hoppas jag kan det, med den lilla slanten jag tjänar per månad.

Otålig är jag också. Det känns som det aldrig någonsin kommer hända något över huvud taget med mina träningsresultat och det är grymt frustrerande! Logiskt tänkande fungerar inte när man är otålig, inte för mig iallafall, jag vill ha resultat NU! Dock så händer det inte ett skitvågen, och jag känner mig inte så mycket starkare och friskare heller.

Det här inlägget är osammanhängande och negativt, och jag lär inte bli mer strukturerad och positiv ikväll, så därför slutar jag skriva nu. Imorgon blir det spinning, och maten har jag ingen aning om hur jag ska lösa eftersom jag jobbar och stressar runt hela dagen. Godnatt.

Inga kommentarer: