fredag 12 juni 2009

Inte ett dugg bättre.

(En gång i tiden var jag sprallig och vältränad. Egentligen mådde jag mycket sämre psykiskt på den här bilden, men kroppen fungerade iallafall som den ska.)

Jag mår inte bättre idag än igår. Min fantastiska huvudvärk har kommit tillbaka under natten och jag kände mig som en säck potatis när jag vaknade. Hela magen känns svullen och äcklig och jag är alldeles matt i hela kroppen. Jag mår illa och är spyfärdig efter frukosten jag nyss fick i mig, som bestod av ett glas soyamjölk och ett äpple. Det fanns ingenting annat hemma att äta och jag borde verkligen handla senare idag.

Snart är det dags för gymmet och jag tänker gå dit ändå, även om jag mår apa och inte kommer orka något alls. Det är bättre än inget, så måste det vara. Idag är det Skivstång som gäller och jag hoppas jag iallafall tar mig igenom hela passet.

Ute regnar det, och det matchar mitt humör så jäkla bra. Jag vill inte må såhär!!!
Ursäkta min "deppighet".

Inga kommentarer: