lördag 13 juni 2009

Jobbdags!


Nu är det snart dags att gå till jobbet. Aerobicen gick sådär, jag känner mig verkligen låg på energi och jag är riktigt, riktigt trött... Men jag har iallafall rört på mig. Instruktören (som dessvärre inte var så jättebra) berömde mig och undrade om jag var instruktör, haha! Det är andra eller tredje gången det händer nu, och visst, 8 år av instruerande lär ju ha satt sina spår, men det är ändå roligt att det fortfarande märks! Jag har alltså inte förlorat all teknik trots att jag är så jävla otränad.

Jag vill verkligen börja instruera igen. Till våren åtminstone. Jag har mailat tanten på Friskis som har hand om uttagningarna, och nu väntar jag på hennes svar.

Äter lunch nu, bestående av världens godaste bar (Weider Vanilj, 32 % protein), den med 40 % är visserligen godare, men detta duger! 30 jävla kronor på 711, ett jäkla rån, men det fick vara värt det den här gången. Men jag måste sluta äta bars till lunch...det är faktiskt inte nyttigt.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går till jobbet. Vad gör ni idag?

Inga kommentarer: