måndag 22 juni 2009

Solsolsol, underbara sol!


Det blev en rejäl promenad som resulterade i en vrålhungrig Bulle som nu äter frukost 12.30. Hm... Jag traskade upp förbi Sahlgrenska, ner för Lilla Husargatan, bort till Åhléns på Kungsgatan där måttband inhandlades och sedan upp för Avenyen och hem via Viktor Rydbergsgatan. Skönt var det, även om jag höll på att hungra ihjäl efter ett tag.

Frukosten blev 3 (!) flatbröd med keso och tomat och en banan samt ett stort glas vatten. Vad det blir till lunch (som kommer bli runt middagstid, heh... Hela dagen blir ju förskjuten när man går upp för sent!) vet jag inte än men efter träningen ikväll tänkte jag faktiskt köpa mig lite sushi, vegetarisk, naturligtvis. Det blir nog en fin avslutning på dagen!

Nu ska jag mäta kroppen och sedan gå ut och lägga mig i solen och läsa lite. Det känns ju faktiskt som sommar på riktigt idag!

Inga kommentarer: