tisdag 16 juni 2009

Godmorgon!

Här kommer ett jättesnabbt inlägg innan det är dags att rusa till jobbet. Mitt i allt så kom jag på att jag lovat att börja lite tidigare idag, så nu blev det brådis!

Frukosten är i magen (samma som de senaste två dagarna) och jag är faktiskt lite piggare än igår! Lite, iallafall. Skillnaden är hårfin, men den finns. Apropå hår ska jag försöka ringa frisören på vägen också.

Ikväll blir det spinning och sedan ska jag nog skämma bort Rufs lite extra... Jag var så sur och grinig igår och har riktigt dåligt samvete för att mitt dåliga mående får gå ut över honom. Det är ju inte hans fel att inget gick som det skulle igår. Verkligen inte. Han är ju världens bästaste!

Och btw, jag tänker inte ge upp. Jag ska bli journalist.

Vad bjuder er dag på för äventyr idag?

Inga kommentarer: