torsdag 25 juni 2009

När verkligheten kommer ikapp...

(Dagens frukost: 2 helkornsmackor, en med keso och en med light-philadelphia. Ett äpple och B-vitamin Brus till det. Nu är jag sådär äckelmätt igen... Haha!)

Jag kunde knappt sova inatt. Verkligheten kom ikapp mig och det växte fram en sådan där riktigt obehaglig klump av ångest i magen. Usch och fy. Det värsta är att jag måste bearbeta den och tråckla ut den nu mera, när jag inte längre kan kväva den med hetsätning och sådant. Jag har ju inte direkt någon lust att bli bulimisk igen bara för att jag råkar må lite dåligt...

Hur som helst så gällde min ångest lägenheten på Hisingen som jag aldrig får något besked om (jag väntar på besked om jag ska få hyra ut den i andra hand eller inte) och jag därför kanske är fast med dubbla hyror i 4 månader. Hur löser man det när man knappt har något jobb?!
Dessutom vet jag inte vad jag ska göra i höst eftersom de utbildningar jag har sökt och vill gå har jag gjort en sen anmälan på, och de jag anmält mig till i tid vill jag inte läsa. Bra jobbat av Bullen... Jävla impulsiva människa!

Någon morgonpromenad blev det inte heller, eftersom jag var ett riktigt vrak när jag vaknade och knappt hade sovit alls. Nu har jag ätit frukost och ska ta mig ned till gymmet och köra ben och mage. Hoppas få en stund i solen med Rufs sedan, innan vi båda ska iväg och jobba.

1 kommentar:

Lisa sa...

Håller med! Det är så jobbigt med all ångest när man inte kan hantera känslorna genom att hetsäta...

Jag håller tummarna för att det ordnar sig med lägenheten och studier!