måndag 22 juni 2009

KROPPSMÅTT 22/6


Byst (med sportbh): 101.5
Midja: 84 cm
Stuss: 101.5
Mage, tjockaste delen: 96
Överarm H: 28
Överarm V: 29
Lår H: 56
Lår V: 57
Vad H: 37.5
Vad V: 38.5

Intressant att allt på vänster sida är 1 cm större, då jag faktiskt är mycket svagare på vänster sida... Målet är iallafall att komma ned till 65-70 cm i midjan och minska de andra måtten så att det blir proportionerligt och fint :) Jag kommer mäta en gång i veckan, på fredagar. Alltså samma dag som vägningen. Nu ska jag ut i solen med min blekfeta lekamen. Hej!

4 kommentarer:

Duchess sa...

Haha spamma på du :P. Kommer nog ett nytt inlägg att skriva på snart. Vi kommer nog aldrig lyckas tajma in våra träningspass tror jag... Har ju mitt älskade dansaerobicspass med dansNiklas i morgon som jag inte överger för någonting... synd att int coren var tidigare eller senare, då hade jag kunnat gå på den med.

Duchess sa...

Förstår att du inte vill aktivera det, det är ju rätt mycket pengar... Fick precis en massa jobbtider i veckan, och jag tar allt jag får. Så nu jobbar jag gärnet, hela veckan... 5:30 börjar jag i morgon. Blä!

Frida sa...

Ja men visst är det så, man ska överanalysera allt som sägs och allt som inte sägs, det är rätt komiskt haha. Men det ligger väl i tjejernas natur.Duktig du är med mätningar och sånt, jag är imponerad.Sån motivation vill jag också ha.

J sa...

hmm, läste dina mått och insåg att jag aldrig mätt min kropp. så jag gjorde det. har inte sett mig själv som någon tjockis. är väl medveten om att jag inte är ngn smal sticka, men har inte haft problem med min kropp förr, förrän nu när jag såg att jag hade samma mått som du, och du kallar dig tjock, vilket jag förmodligen aldrig gjort om jag sett dig, de bilder jag sett på dig har jag tyckt du sett sund och vacker ut på. nu slog tanken att om du tycker att du är tjock hade du nog tyckt att jag är det också. skum tanke då den inte slagit mig innan. (och jag vet, du kanske inte har den mest "korrekta" kroppsuppfattningen då du öppet skriver om din bulimi, but anyways...) vewt inte vad jag ville ha sagt, alls. förlåt för mitt mummel.