söndag 14 juni 2009

Date! Och lite annat, förstås.

(Så här mysigt har vi det ibland här hemma! Tänk att jag har världens bästaste karl som älskar mig trots alla mina skavanker :) Är inte det fantastiskt, så säg! Kärlek! Kolla in mina rosa mys-strumpor också, de är alldeles luddiga och goa!)


Jag har varit alldeles svullen om magen hela dagen, och inte känt någon hunger en enda gång. Sjukt frustrerande! Känns som att jag ätit ett helt buffébord alldeles själv... Inte alls roligt :( Hoppas magen och jag är mer vänner imorgon. Morgondagen bjuder inte på någon träning då jag jobbar 10 timmar och kommer hem sent, så det hinns inte med. Hoppas att energin återfinner sig tills på tisdag då det är dags igen iallafall. Det är inte roligt att inte kunna köra fullt ut på passen, för även om jag gjorde mitt bästa på spinningen idag så vet jag att jag egentligen har mycket mer att ge.

På lördag ska jag på date! Det ni! Givetvis inte med någon annan än min alldeles egna och världsbästaste Rufs, men det är en date! Det känns som att vi inte har gjort något mysigt och roligt bara vi två på hur länge som helst, och jag längtarlängtarlängtar efter att få göra det! Jag vet inte än vad det blir, men jag antar att det lutar åt middag på någon mysig restaurant och kanske ett par drinkar på något bra ställe... En ätardag i veckan är ju faktiskt helt okej, eller hur?! Jag är nog för sugen på saker för att kunna hålla mig helt till 7/7 som jag sade förut... Och visst kan man gå på date även om man har varit tillsammans nästan ett år? Jag tycker definitivt att man kan det! Åh, jag längtar! Det kommer bli så mysigt!!

Nu ska jag krypa ned i sängen och försöka få mig lite sömn, det känns som att jag snart ska upp igen...och det är ju faktiskt sant... Godnatt!

1 kommentar:

Duchess sa...

Vi fotades på The Studio Pet, du får se resultaten på min blogg när jag nu orkar lägga upp dem. Det blev jättebra bilder i vilket fall! Har du tänkt träna något i veckan?