tisdag 16 juni 2009

På torsdag gäller det!

(Detta kan vara den fulaste bilden någonsin på mig, men hur som helst så ska hårbarret bort!!!)

Hell yeah! Jag har bokat klipptid. Nu ryker fågelbotrasslet och de kluvna topparna, och ersätts förhoppningsvis med trendriktig frisyr med fina slingor. Jag fick en tid hos eleverna på Göteborgs Frisörskola och 9.30 på torsdag morgon infinner jag och mitt burr oss i frisörstolen. Sååå jävla SKÖNT!! Det kostar - från - 290 kronor, vilket innebär att det med allra största säkerhet kommer bli mycket dyrare. Det brukar bli det med mitt hår, det är tydligen väldigt svårjobbat... Hur som helst så ska jag leka runt lite på taaz.com nu (medan jag kollar på SATC, såklart, det kan man ju inte missa) och försöka få mig lite inspiration. Har ni inte varit inne där så titta in! Man kan ladda upp en bild på sig själv och sedan lägga make-up och testa olika frisyrer, det är skitkul!

Önskar bara att jag kunde shoppa lite också, för att liksom matcha det nya håret... Postorder på faktura känns ju jäkligt lockande, måste jag säga... Men nej, det är en väldigt, väldigt dum idé.

Förresten så har Rufs och jag bestämt oss för att ta en cykelsemester på Öland någon gång under sommaren. Det låter ju alldeles underbart (förutom att vi båda hatar att tälta, men what does'nt kill you makes you stronger, right?)!! Träning, sol, semester och kärlek i ett - helt underbart! Hoppas vi kanske kan få oss en natt på Slottshotellet i Kalmar också... Där var vi förra sommaren och det var bland det underbaraste och mest romantiska jag varit med om. Men så har jag ju världens finaste älskling också!

Inga kommentarer: