måndag 29 juni 2009

Det är inte meningen, verkar det som...

(Tydligen så är det inte meningen att vi ska ses, men när vi väl lyckas så har vi ganska roligt! Och så blir vi fulla. Och så hittar vi på historier som blir svåra att hålla ordning på. Och så blir vi ännu fullare. Iallafall så blev vi det den gången som bilden är tagen...eller hur, Louise?)

Det är tydligen inte meningen att Louise och jag ska träffas. Först blev det ingen gemensam träning i lördags för hon kom hem så sent på natten från sitt jobb, att hon var alldeles död (fy fan, jobba natt och sedan gå upp och träna är inte roligt, I know!) och idag ligger hon hemma med feber så det blir ingen tur på stan. Typiskt dumt.

Well, jag ska ta mig en sväng själv iallafall, och hoppas på att kroppen vaknar till inför träningen ikväll. Jag var död på promenaden imorse, tyngre ben har jag aldrig varit med om!

Hoppas jag hittar en sjukt billig bikini på rea någonstans...håll tummarna för mig. Jag är fattigare än jag trodde, men jag är svettig och varm också så jag behöver verkligen något som inte är heltäckande och vinteraktigt att ta på mig. Det och en bikini.

Säga upp mitt träningskort på SATS ska jag också göra, för nu har de börjat dra pengar igen efter frysningen. Crap.

Well well, hoppas ni njuter av det fina vädret - det ska iallafall jag göra!

2 kommentarer:

Duchess sa...

Det är verkligen inte meningen, nej. Men vi ska minsann utmana ödet och lyckas ses ändå! Känner mig mycket, mycket bättre nu, var nog mest en reaktion på att jag faktiskt tar det lugnt för en gångs skull. Så jag ska nog vara på benen snart!

Duchess sa...

Haha och den bilden ja... det är ett kapitel för sig det.