söndag 21 juni 2009

6 månadersjubileum och oroliga tankar.

(Dagens middag. Massa sallad, en halv avocado, 1 msk keso, lite light-feta, pestodressing, salt, peppar och så två flatbröd med ost. Efterrätten blev ett äpple och en banan. Ja, jag var jättehungrig.)

Nu är jag ledig i tre dagar! Skönt! Kom nyss hem från Spinning Medel som gick sådär bra, och har nu ätit middag och sitter i soffan och slappar lite.

Känner mig rastlös och orolig. Rastlös för att jag har lust att göra något men är för trött, och orolig för att jag inte har en aning om vad jag ska göra till hösten. Jag har ju sökt en hel massa kurser på universitetet men jag har liksom hunnit ångra mig om vad jag helst vill göra, så mina val är helt felprioriterade. De kurser jag helst vill gå har jag dessutom gjort en sen anmälan på, och jag undrar om jag har någon chans över huvudtaget. Folkhögskolebetyg och sen anmälan känns inte riktigt som någon succé... Men jag håller tummarna. Gör det ni också, är ni snälla.

Idag har Rufs och jag varit förlovade i 6 månader, förresten. Tiden går verkligen fort när det kommer till underbara saker!

(21/12-08. Man måste ju faktiskt fira med champagne när man har förlovat sig!)

(Första pussen som förlovade! Hihi! Jag förstår verkligen inte vad jag har gjort för att förtjäna den här underbara människan i mitt liv...)

Inga kommentarer: