fredag 26 juni 2009

Grin-Bulle.

(Så här ser min frukost ut idag... Verum Laktosfri lättyoghurt med jordgubbssmak, frysta hallon och mango, hackade hasselnötter och kanel. Jag tyckte det var jättegott, min mage tyckte tydligen motsatsen...)

Jag är skitsur på mig själv. Jag missade morgonpromenaden!! Jag hade verkligen behövt den för min kropp känns konstig och trött och dessutom är min mage fortfarande jättebråkig med mig. Ont gör det, och svullet känns det... Usch och fy!

Jag vaknade iallafall typ när jag borde varit tillbaka från promenaden... Jag fattar inte hur man kan sova så hårt?! Om ni skulle höra min väckarklocka så skulle ni förstå min förundran... Drömde dessutom skitkonstigt, om kraschande luftballonger, frisörsalonger - och Baileys (??).
Nåja...det blir så ibland.

Ska alldeles strax till jobbet, och jobba heeela dagen. Vilken fantastisk, rafflande superfredag jag kommer få! Or not. Vi ses sedan!

Inga kommentarer: