torsdag 25 juni 2009

Löser det sig nu?

(Inte världens bästa lunch...och dessutom ser det ganska äckligt ut också, haha! Fast det var faktiskt gott... Keso, champinjoner och pestodressing, och så en Swedbar Lakrits till "efterrätt".)

Rufs är så jäkla bra. När jag är ledsen och tycker att allt är struligt och hopplöst, så säger han alltid så bra saker och får mig glad igen. Han är ganska jätte-positiv för det mesta, och det är brabrabra för Bullen!
Jag lyckades ta bort de utbildningar som jag verkligen inte vill gå i höst, så nu blir det nog hyfsat okej oavsett vad jag kommer in på. Har sökt mycket skrivarkurser och så... Och det passar mig bra.

Lägenheten vet jag inget om ännu. Jag fick ett underligt telesvar-meddelande från kvinnan på Bostadsbolaget, men jag vet inte alls hur jag ska tolka det. Man kan tolka det som att allt är som det ska och att det är grönt att hyra ut lägenheten, men också som att det inte är klart än... Jag ringde upp henne igen men missade hennes telefontid med fem minuter, så nu får jag väl vänta till imorgon. Om hon inte ringer upp mig, vilket jag hälsade genom hennes kollega att jag önskade att hon skulle göra...

Snart är det dags för jobbelijobb, och jag har ätit lunch och tränat styrka. Träningen blev: 3 övningar ben, 2 övningar rygg, 1 övning bröst (kändes sådär, pacemakern är liksom ivägen...) och 3 övningar mage. Ganska medeltungt på alla övningar faktiskt, vill inte vara död av träningsvärk på spinningen på lördag... Dock saknar jag styrketräningen massor, så nu blir det 3-split-program så att kroppen får sig en genomkörare i veckan!
Lunchen blev en Swedbar med lakritssmak, och champinjoner blandat med keso och pestodressing. Inte ultimat, men på jobbdagar får det vara så! Nu ringde Bostadsbolaget upp mig, och jag får hyra ut lägenheten!!! UNDERBART!!!! Fasen vad bra allt blev nu plötsligt :)

Nu måste jag rusa till jobbet... Vi ses ikväll! Vad har ni för er idag?!

Inga kommentarer: