måndag 8 juni 2009

Godmorgon!

(Kolla in den morgon-frillan! Haha!)

Herregud! Vaknade vid 9 och kände mig som ett riktigt vrak, haha! Skulle egentligen gått upp då, men var alldeles för trött... Drömde om halloumiost (???) inatt och var därför tvungen att gå upp och kolla vad den har för näringsvärden, innan jag gick och lade mig igen. Är det normalt??!

Det blir iaf grillad halloumi med grönsaker till middag ikväll :)

Frukost idag blev ett äpple och Nutrilett-baren som var kvar från igår (så länge lyckades jag spara den...), med kaffe och havremjölk till. Nu ska jag sätta mig och skriva lite bok och arbetsprover och en skrivuppgift.

Förresten, vad är det som gör en blogg BRA och LÄSVÄRD så att man vill komma tillbaka till den? Jag läste på den här tjejens blogg att hon skrivit om "dåliga" bloggar, och började fundera på vad en bra blogg egentligen är? Kommentera gärna och berätta för mig vad som gör en bra blogg!!

4 kommentarer:

Frida sa...

Jag anser att en bra blogg skriven ur ett personlig perspektiv, unika bilder, egna ideér. Såklart att det är svårt att få läsare men man kan ju istället för att skriva "hej fin blogg" hos tusen bloggar så kan man faktiskt läsa innehållet och kommentera på det istället, blir roligare och intressantare att gå in på bloggen då och läsa och svara på kommentaren, precis som du gjort hos mig :) du läser det jag skriver och kommenterar på det. hehe nu blev det långt men nu har du min åsikt och hoppas du förstår hur jag menar :)

Mr. Incognito sa...

hehe rolig blogg:)

Frida sa...

Ja men precis, opersonliga kommentarer i en personlig blogg är inget att ha. Men jag säger som jag alltid har gjort: Skriv om det DU vill skriva om, börja inte skriva om annat bara för att tillfredsställa läsare, att vara sig själv är alltid bäst :) Precis så som du gör nu!

Anonym sa...

en bra blogg är en som bjuder in läsaren till ens egna värld på ett sånt sätt att det känns som att man känner personen som skriver bloggen. man blir glad av att läsa att personen haft en bra dag, man blir ledsen när saker och ting får åt helvete för den. detta är sån blogg, därför stalkar jag den :)