fredag 26 juni 2009

Lite bilder och lite annat...

(Så här soft hade jag det en stund på jobbet... Lunch i solen! 250 g Keso Feta/oliv och ett hackat päron -gott!)
(Här är min promenadkompis på jobbet... Eller ja, det är ju för hans skull jag är ute och går när jag jobbar... Söt är han iallafall!)
(Så galet gula blommor!!)
(De här två söta damerna med rullator fintade mig som fasen! De låtsades vilja hälsa på vovven, men så halade den ena upp en "Vakttornet" tidning och försökte frälsa mig... Det gick inte så bra, dessvärre, eftersom jag vägrade lyssna. Mannen på bilden har inget med något alls att göra, han hamnade bara i vägen...)

Äntligen hemma från jobbet! Rätt soft dag var det idag iofs... Jag satt mest i solen och blev brun (eller ja, röd iallafall...)! Nu ska jag snart krypa ned i sängen och sova, för imorgon är det armar/axlar på gymmet och även spinning med bästaste instruktören! Jippijejj! Louise och jag ska äntligen lyckas träna tillsammans också - sjukt roligt! Vi har försökt massa gånger, men det har aldrig lyckats... men nu så!

Förutom träning så bjuder morgondagen på städning och solning, och sedan pizza och film på kvällen :) Jag längtar redan, haha! Fast...just nu är jag verkligen inte sugen på pizza för magen är svullen och jag har nyss unnat mig 20 g mörk choklad, eftersom jag tyckte att jag förtjänade det efter 11 h jobb... Undrar om min kropp verkligen tyckte det också, eller om det bara var hjärnan som talade?
Från och med söndag är det super-low-carb som gäller för mig. Jag måste ju iallafall testa och se vad som händer... Ett desperat försök att snabba på det hela inför den (förhoppningsvis) stundande sista-minutenresan vi planerar att åka på... Vi får väl se hur det går!

Nu ska jag skriva upp dagens mat och sedan ta en dusch och krypa ned i sängen. Kanske leta lite reagrejjer på nätet först också... jag har fasen inga sommarkläder!

Inga kommentarer: