söndag 28 juni 2009

Det är så varmt att jag nästan dör!

Herregud vad varmt det är här!! Jag avlider nästan. Nästan, alltså. Måste ta en kalldusch, annars kan jag inte sova...

Jobbdagen är över och det är ganska skönt, nu är jag ledig fram tills på fredag, sedan jobbar jag hela helgen men sedan - sedan åker vi förhoppningsvis bort!!!

Imorgon börjar min nästanLCHFdiet, och det ska bli riktigt skönt faktiskt... Idag blev det mycket kolisar, jag har definitivt ett större sug efter det, dagen efter en ätardag... Men men, det var ju inga jättefarliga kolisar jag åt (inte så högt GI, alltså) så det är nog okej!

Jag längtar till träningen imorn kväll, det ska bli skönt med aerobic och styrketräning, men innan dess så väntar en riktigt skön förmiddag också! Louise och jag ska ta en sväng på stan och fika/sola/shoppa (som att jag har några pengar...men titta kan man ju göra iallafall!), och sedan ska jag ta mig iväg till Lidl och handla lite mat. Ska nog försöka hinna baka lite också... Tänkte testa "Ooopsie's", fast på ett något magrare sätt. De innehåller ju inga kolhydrater iallafall, och om det blir bra så får ni receptet här! Nej, nu väntar duschen, och sedan ska jag få massage av Rufs! Fy fasen vad jag har det bra!

Inga kommentarer: