fredag 12 juni 2009

A little better...

(Lunch-time! Fantastiskt nyttigt. Not.)

Det var skönt att träna! Charlotte, instruktören, är så jäkla bra och inspirerande och dessutom är hon ganska lik min syster :) De är liksom likadana i sitt instruerande, och det känns ganska mysigt! Skivstång är ett bra pass som jag kommer försöka köra mycket i sommar...synd bara att det finns så ont om klasser på sommarschemat... Det blir liksom en del pusslande för att få ihop ett fungerande program, och jag vill helst inte behöva åka omkring till för många anläggningar heller... Men lite åkande får det troligtvis bli iallafall...

Nu är det "lunch" som gäller. En Gainomax Vanilj (Mmmm...) och en Swebar-bar med Mintchokladsmak. 460 kcal (ca). Som hittat. Mycket kolisar, men efter styrketräningbehövs det faktiskt. Så är det. Bar'en smakade dock inte så gott, utan mest hetsätningsminnen eftersom jag en gång tryckte i mig typ en hel låda sådana efter att ha fått en massa provlådor av en leverantör... Hm...

Ikväll blir det iallafall jobbHaket (Karaoke igen!) och imorn blir det assistent-jobb. Nu börjar allvaret igen. Och apropå allvar så är det nog dags för mig att jag sätter fart nu... Har en hel hög med samtal att ringa och grejjer att fixa innan Rufs kommer hem om ett par timmar.

Jag är fortfarande inte pigg, men jag kan iallafall hålla ögonen öppna och det är ju en klar förbättring!

Inga kommentarer: