lördag 27 juni 2009

Bränd Bulle.

(Det syns inte så tydligt på den här bilden, men jag är ganska så röd... Ursäkta morgonfrissen, hoppas jag inte skrämmer er... Nu ska jag gå och borsta håret!)

Ja, Bullen har bränt sig! Bara lite iofs, så det gör inte så ont... men det märks att jag satt i solen på jobbet igår - hela dagen utan solskydd...

Nu är det strax dags att traska ned till gymmet för lite spinning och styrka, och frukosten ligger redan i magen! Det blev Verum Jordgubbsyoghurt med frusen mango och hallon, och så hasselnötter och kanel, såklart! Till lunch funderar jag starkt på att äta kesella med färska jordgubbar... Dock vore det ännu godare med vaniljkesellan, men den är ju ungefär lika onyttig som godis...eller ja, nästan iallafall. Å andra sidan så är det ju faktiskt "ätardag" i dag, så jag får ju... Men, en pizza ikväll och lite lösgodis är troligtvis nog... Nåja, vi får se hur det blir :)

Tyvärr så har jag en sådan där dålig dag idag (igen) när magen inte är med på noterna alls och det känns som att mina värden är åt skogen. Jag är så jävla trött på det. Vissa tror att jag vill må dåligt, att det är ett invant beteende och att jag frivilligt söker mig till det. Varför i helvete skulle jag vilja det?! Jag vill inget hellre än att må bra och orka göra allt jag vill göra - varför skulle jag söka mig till att må dåligt?!

Förresten, apropå ingenting, så ska jag och Rufs på reporterjobb för Helt Ekologiskt på tisdag! Grymt roligt! Jag ringde igår och bokade intervju med en snubbe, och vi ska skriva repotage om en riktigt bra sak som snart (idag faktiskt!!) har invigning här i Göteborg! Jag är lite nervös för intervjun... Jag vill ju framstå som professionell och seriös... Hoppas jag klarar det.

Nu ska jag alldeles strax gå, så på återseende!

3 kommentarer:

Johan - döv och bög sa...

Haha, jag har alltid att morgonfrisyr är det bästa! jag gillar att ha morgonfrisyr. ;)

sv; ja. självklart. det ska vara chick-lit! läser du någon en just nu eller?

Frida sa...

Busig frill, det passar du i :) och du är inte den enda som är röd idag haha, solen är galen!

ohsusie sa...

SNYGG friss Cie!!!!!!!!! kramar från jonna