lördag 4 juli 2009

Underbart, underbart, UNDERBART!!!

(Lunch-time! Keso, grönsaker, 4 oliver och 3 cornicorns. En del pestodressing också :) Gottigott! Blev en banan direkt efter träningen också, och sedan detta till lunch!)

Fy fasen vad skönt det var att träna!!! Spinningen gick verkligen bättre än jag trodde, och den följdes av ett styrkepass för armar och axlar som också gick precis som det skulle! Det märks faktiskt att jag både blivit starkare och fått något bättre flås...det gör det faktiskt :)

Mina små "micropauser" får jag fortfarande ta när inte pulsen hänger med, men det är inte alls lika ofta och de är verkligen ännu mer "micro" nu, alltså kortare. Götte!!
Jag blir alldeles lycklig när träningen går bra!
Jag lyckades även öka lite på några övningar i gymmet, och snart ska jag nog ha fått tillbaka mina muskler :) Jag börjar få mina snyggo-ben igen iallafall, haha! Jag har väldigt lätt för att forma benen, och mycket svårare med resten av kroppen...

Nu ska jag äta upp min sallad och bege mig mot jobbet. Vi ses ikväll!

1 kommentar:

Linda sa...

Hej, vad kul att du hittade till min lilla blogg. Får mersmak av din blogg måste jag säga, ska nog bläddra tillbaka lite i tiden och läsa lite mer. Gillar din positivitet med en blandning av realism.
Hoppas du har/haft det bra på jobbet.
Kram Linda