lördag 4 juli 2009

Godnatt! Väldigt mycket godnatt...

Nu stupar jag i säng... Vilken dag! Först jobb som personlig assistent, och sedan jobb på Haket. Jag är galet trött. Det är Rufs också. Han var ute med några kompisar och kom och mötte mig på Haket, sedan höll han på att somna hela vägen hem :P

Jag hade sån jäkla tur nyss förresten! Det fullbokade spinningpasset med min favoritinstruktör hade fått en avbokning, en endaste liten ledig plats, så nu blir det spinning 11.15 imorn för min del. Strålande bra! Lite armar och axlar blir det också, minsann. Jag kommer vara halvdöd efter alldeles för lite sömn...men vila kan jag göra när jag blir gammal, eller något åt det hållet.

På måndag stundar Kalmar, och jag längtar fasligt mycket!!

Nattinatt!

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag blir alltid så glad av dina kommenterar! TACK! Du är så stark!

Imorgon är det dags för Kalmar för dig! Önskar er en härlig semester!