måndag 20 juli 2009

Inte bättre än.

Den här dagen är inte bättre än gårdagen. Det är bara att acceptera; just nu har jag en kass period när det gäller både mat och annat. Jag har inte gjort något av det jag skulle idag, men ätit har jag gjort. Alldeles för mycket.

Nåja, världen går inte under för det, och jag hoppas att jag kommer må bättre efter lite träning. Det är Body Combat som gäller ikväll, och det borde onekligen få mig på bättre humör!

Är det någon mer än jag som känner någon form av "rädsla", eller vad man ska kalla det för, inför att faktiskt lyckas med viktnedgången? Jag är så jäkla nära delmål 1 nu, och jag tror att det är det som får mig att freaka ur och förstöra för mig själv! Någon som känner igen sig?

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag har känt så. "För vad händer sen, när jag har nått mitt delmål?" Kommer det att bli ett livslångt kämpande för att hålla den vikten? För jag kommer inte kunna gå tillbaka till mina gamla vanor, då går jag upp igen...

Är det ungefär så du känner?

Body combat är så kul! Hoppas att du kan kanalisera ut känslorna till slagen!