måndag 27 juli 2009

Lite blandat.

Nu är det snart sovdags. Det blev "Into the Wild" och glass nu på kvällen, men nu kallar sängen på mig. Rufs ligger redan nedbäddad och läser sina Harry Potter-böcker som han fick med posten idag, och han ser så grymt mysig ut där han ligger, med täcket upp till näsan, så att jag tror jag får skynda mig att krypa ned!

Jag hoppashoppashoppas att jag kommer må bättre imorgon än idag. Jag är så trött på att läkarna aldrig kommer på vad det är för fel på mig, och även om det känns som att de tar mig på allvar, så verkar det som att de är lika handfallna som jag när det kommer till vad det kan vara. Det gör mig galen.

Hur som helst så hoppas jag att jag kan ta mig upp tidigare imorgon (imorse var jag i stort sett förlamad i hela kroppen fram till 13.00. Det är faktiskt så det känns; som att jag är förlamad!) och plugga. Det behövs verkligen, för idag gick det inte bra. 16 av 20 rätt när jag övade på DTK-delen till högskoleprovet... och då hjälpte Rufs mig massor på jättemånga av uppgifterna.

Nåja, sömn var det. Imorgon är det BodyCombat igen!

Inga kommentarer: