torsdag 23 juli 2009

Godnatt, nu får det räcka för idag.

(Nu går jag och lägger mig! Om jag är vaken en sekund till så dör jag, nästan i alla fall.)

Nu går Bullen och lägger sig. Jag har ont i magen för att jag har ätit för mycket och onyttigt, men jag orkar verkligen inte må dåligt över det. Jag har mått dåligt nog över vad jag ätit och inte ätit i mina dagar, så nu är det slut med alla sådana tankar. Det är inte världens katastrof att den här veckan blev totalt uppfuckad när det gäller maten, jag dör liksom inte av det, och det innebär ju inte heller att jag inte kommer nå mina mål... Alla tröstäter nog lite ibland, och det är så jag kommer se det; som att jag helt enkelt har dövat mina känslor med mat - igen.

Fast jag mår ju inte bra av det, så jag hoppas verkligen på en bra dag imorgon!
Det är skönt att träningsmotivationen är på topp i alla fall. Träning ger så mycket positiv energi när den utförs på rätt sätt och i rätt mängd, och det finns inget bättre än att låta alla negativa tankar och känslor få försvinna ut tillsammans med svetten, haha! Imorgon blir det BodyCombat, och jäklar vad jag ska fightas! Det kommer bli grymt :)

Men nu är det sovdags, definitivt!

4 kommentarer:

linda sa...

Det hade varit suveränt om det fanns, jag hade anmält mig på direkten.
Sov gott och dröm sött
kram

Duchess sa...

Jag hade tänkt mig på förmiddagen, typ vid tio, elva-tiden. Funkar det för dig? Annars går det att lägga på eftermiddagen också, men inte senare än två.

Anonym sa...

Åh COmbat! Det är faktiskt en av mina största anledningar till att bli frisk, tänk att få köra dessa underbara pass igen! Jag är fast på BodyBalance, som visserligen också är helt underbart, men lite mer action vore inte fel! Några kilo till bara...
Ville bara säga att jag uppskattar din blogg, din ärlighet och äkthet. Man fastnar för dig och vill liksom kämpa på din sida. Så en stor kram och lycka till med allt, du! Jag fortsätter läsa!

Simone sa...

Bullen får man fråga hur lång du är??kram