onsdag 22 juli 2009

Kass uppdatering.

Ledsen för det. Hela dagen har varit konstig och gått i ett, så jag har inte riktigt hunnit med. Det blev ett skönt rygg- och axelpass med Rufs på gymmet, och efter det personalmöte och schemaläggning för hösten.

Nu ska jag äta och sedan plugga lite. Det blev inget kostprogram idag heller, och jag väntar på att motivationen ska återinfinna sig. Träningsmotivationen är det inget fel på, men det är värre med maten. Jag tror det är för att jag är så ledsen just nu, av olika anledningar. Inte så att jag har ångest på något sätt, och det är inga "tjocktankar" som spökar, utan jag är ledsen för en del andra saker som jag hoppas kommer ge med sig snart, så när de sakerna är ur världen kommer motivationen tillbaka! Det är inte så att jag har gett upp precis, inte en chans!

1 kommentar:

Lisa sa...

Hoppas att det inte är några allvarliga saker du är ledsen för och att det ordnar sig!