måndag 13 juli 2009

Ont i hjärnan.

Japp. Det får man när man tänker för mycket. Iallafall om man heter Bullen...

Matte är inte min grej, hur gärna jag än vill att det ska vara det. Jag tycker att det är ganska roligt, iallafall så länge Rufs sitter bredvid och berättar hur jag ska tänka... När jag ska försöka själv blir jag sur efter fem sekunder och börjar klaga på att jag inte förstår... Hm... Jag är som ett litet barn.

Att det ska vara så svårt att plugga till det där dumma högskoleprovet! Men jag SKA fixa det och jag SKA få tillräckligt högt för att komma in på journalist i Kalmar. Ja, det ska jag.

Nu sitter jag och pluggar ord, varvat med att jag planerar tiden efter vi har kommit hem, så jag ska hinna med allt jag måste. Mina dagar kommer ägnas åt pluggande, bokskriverier och träning, träning och träning. Det låter kanske tråkigt, men jag tycker det verkar ganska perfekt!

Idag blev vi bjudna på våfflor med sylt och grädde hemma hos Rufs pappas syster, och det har blivit en hel del annan mat och godis också men just nu känns det som att det inte gör så mycket. Jag kommer ju köra stenhårt när jag kommer hem igen!

Nu ska jag plugga lite till innan det är sovdags...

Inga kommentarer: