lördag 25 juli 2009

Skåne nästa!

(Galet trött Bulle, som nu ska ha roligt på Eko-festivalen i Veberöd!!)

Jepp, efter tre timmars sömn är vi uppe med tuppen och ska med tåget till Skåneland :) Datorn får stanna hemma och därför måste ni ge er till tåls tills ikväll innan det kommer uppdatering. Apropå hemma och hem så åker vi första-klass på hemvägen! Jag tycker det känns så lyxigt! Hihi! Gratis frukt och kaffe, det är fina grejer det!

Jobbet igår var rätt skoj! Mannen som skrivit "Kebabpizza Slivovitza", ni vet den där schlagerlåten, brukar hänga på Haket, och igår var han där och sjöng sin egen låt på karaoken! Han gjorde det så jäkla bra, och hela stället dansade och sjöng med! I sådana lägen är det rätt sköj att vara karaokevärdinna :)
Lön fick jag också! Det ska firas med köpekaffe på centralen innan avgång. Ingen första-klass på ditvägen inte, så den här gången får jag betala för kaffet :)

Ikväll kommer jag tillbaka med massor av bilder och nyheter från eko-festivalen! Hej så länge!

Vågen visade lite oroande siffror nu på morgonen, men jag tror det beror på att det är "den" tiden i månaden. Då är det ju lätt hänt att gå upp lite, tillfälligt.)

Inga kommentarer: