torsdag 23 juli 2009

Projekt?

Jag funderar på att kanske dra igång ett projekt som jag höll på med för väldigt, väldigt länge sedan. Det är en hemsida och den är ätstörningsrelaterad (dock ingen pro ana/mia-skit, snarare tvärtom).

Skulle det vara bra att ha en sådan hemsida? Ett ställe för äs-folk, där vi kan läsa om varandras erfarenheter, få råd och tips för tillfrisknande, stötta varandra och lära känna nya vänner? Skulle ni bli medlemmar, ni som läser min blogg och har den typen av problem?

Hjälp mig bestämma mig!

3 kommentarer:

Linda sa...

Det är ju en jättebra idé, vet ju själv hur man gått med alla dessa frågor men inte vetat vart man ska vända sig eller var man ska söka efter svar.

Lisa sa...

Jättebra!!! Som ett forum?

pussel sa...

Självklart! Det skulle vara kanon! En samlingsplats, tips, idéer, länkar...
Alla vi som behöver hjälp, men inte vet HUR, var, vilken sort eller av vem...
Kram