torsdag 16 juli 2009

Dags igen!

(Ungefär så här trött är jag just nu. Dock måste jag orka borsta håret innan jag går...som ni ser.)

Då var det dags igen! Dags att jobba alltså. Är galet trött eftersom jag knappt sovit någonting, men det går nog bra ändå, på något sätt. Det blev alldeles för lite sömn eftersom Rufs och jag tjafsade och missförstod varandra igår kväll, och nu är jag jätterädd för att han ska lämna mig eftersom jag bara fuckar upp hela tiden. För det gör jag. Särskilt när jag är trött, för då blir jag så grinig och lättretlig och han får alltid ta skiten. Jag måste skärpa mig!!

Efter jobbet blir det iallafall Body Combat, och efter det är det dags för Harry Potter! Åh, jag längtar - till bägge två!

Vad har ni för planer för dagen?

2 kommentarer:

Sofia Werlin sa...

Tack så himla mycket :D

Anna sa...

Åh Harry! Jag tänkte ta med min bror att se den fast han är borta nu de närmaste 3 veckorna så jag får snällt vänta. :( BLir spännande att se ditt omdöme sen.

Men usch, keso gillar jag inte alls. :P Men jag önskar att jag gjorde för det är ju faktiskt riktigt bra att äta. Jag tvingar i mig det ibland till frukost med lite rivet äpple och kanel i.. då går det om jag äter fort. :P MEn det är mest för att variera min kost och inte bara äta ägg, ägg, ägg till frukosten. :)