lördag 4 juli 2009

En natt på jobbet.

Jag är kvar på jobbet och ska sova över här. Ibland blir det så, att det behövs någon som bara finns där, även om det kanske egentligen inte är så mycket man kan göra. Hur som helst så blir jag kvar här och det är helt okej, förutom att jag saknar Rufs.

Jag saknar honom så mycket att det gör ont, och jag hatar att sova utan honom bredvid mig. Dessutom blir jag orolig att han ska komma på hur skönt det är att vara utan mig, och att han därför ska lämna mig... Usch, hemska tanke. Så får det aldrig bli!

På måndag åker vi till Kalmar (ja, jag vet att jag tjatar om det!) och det ska bli den underbaraste semestern någonsin!

Imorgon jobbar jag förmiddag, och på kvällen blir det packa, städa och tvätta, samt det sista träningspasset på ett par dagar. Jag kommer som sagt träna även på semestern, men kanske inte under dagarna i Kalmar. Vi får se hur det blir med den saken. Imorgon blir det hur som helst ben och mage, hade helst kört det på Sats, men troligtvis får det bli uppe i Johanneberg eftersom jag har så mycket annat att pyssla med också, och det gymmet ligger precis utanför huset.

Nu ska det sovas här. Godnatt!

1 kommentar:

Duchess sa...

Ilir. Ilir Shasha. Den mansgrisen är det jag menar.

Hoppas ni får kul i Kalmar för övrigt!!