torsdag 2 juli 2009

I make people wet...

(Min middag! Grymt fräscht och gott, men oliverna kändes lite underliga av någon anledning... Men men, det var ruskigt gott iallafall!)

Haha! När jag åkte vagnen förut så hade jag min vattenflaska i handen och lyssnade på min iPod. När jag skulle gå av fastnade sladden till hörlurarna i ryggstödet för sätet framför och iPoden ramlade ur väskan. Jag försökte få tag i den på något sätt, men hade båda händerna fulla och fumlade därför som fan... En öppen vattenflaska och fett med fummel är ingen bra kombination... Givetvis lyckades jag spruta vatten över en stackare som satt och åkte vagn i godan ro, och han mumlade något hatiskt till mig medan jag fumlade mig av vagnen... KlantBulle. Det var liksom inte lite vatten heller, utan typ halva flaskan.
Sedan lyckades jag blöta ned en människa till, fast på ett lite äckligare sätt. När jag skulle gå ned för trappan på Sats efter Combaten, så var jag jättesvettig och det var trångt i trappan. På något sätt lyckades jag droppa fetingmånga svettdroppar på en stackars killes hand... Han såg ganska äcklad ut. Stackarn. Jag är ganska klantig ibland.

Combaten var iallafall grymt kul och jag blev totalt slut! Orkade inte lika mycket som jag hade velat, men det gick bra iallafall. Jag måste sluta jämföra mig med andra motionärer... Det var två tjejer på klassen som verkligen körde superhårt och jag blev jättearg på mig själv för att jag inte hade lika hög energi som dem. Men, jag har bara tränat ca 3 veckor efter ett uppehåll på flera år...så vad kan man vänta sig?! Jag kör ju så hårt jag kan!

Det blev ett benpass också, och jag kommer nog lägga min benträning på Sats så länge jag har kortet kvar där (6e augusti). Sjukt mycket bättre maskiner än på Friskis!

Nu ska jag sova, imorgon blir det MYCKET jobb. Först personlig assistent 11-16.30, och sedan karaoke 21-04. Monsterdag, med andra ord!
Godnatt! (Vägning och mätning imorn också! Är lite nervös för vägningen, då jag hade minskat vid min spontanvägning för några dagar sedan... Hoppas det har hållit i sig!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas vägningen går bra. Håller tummarna för dig:)