torsdag 30 juli 2009

Spinning m.m.

(Där jag pekar är jag konstigt svullen. På båda sidorna. VAD är DET för något?!)

Det var riktigt roligt att gå på Louise spinningpass!! Hon kommer bli en grym instruktör, fast det visste jag ju redan innan :) Så jäkla bra musik hade hon plockat fram också! Pepp på hög nivå, minsann. Och hon verkade inte ett dugg nervös heller, vilket är galet bra gjort... Man ÄR nervös när man kör för folk första gången, konstigt vore det annars. Men det märktes verkligen inte ett dugg om hon var det! Hennes klasser kommer lätt bli mina favoritpass i höst, utan tvekan! Illa bara att hennes klass på Turion krockar med min kvällskurs på GU... Nåja, jag hoppas ju att jag slipper den kursen ändå efter Urval 2 :)

Jag orkade verkligen inte cykla så hårt som jag hade velat, kroppen är helt kass idag och hela jag känner mig som en hög gelé på något konstigt sätt. Dessutom hade jag astma genom hela passet, trots fem (!!!) doser bricanyl. Jag är jättesvullen i ansiktet också, och visst kan det bero på att jag ätit lite mer kolhydrater än vanligt, men jag har ju inte direkt frossat i kolisar heller så det verkar lite underligt... Det är liksom som två "påsar" mellan käkbenet och öronen, så att jag ser ut lite som en jordekorre... Riktigt skumt.

Nu ska jag duscha och krypa till sängs. Imorgon blir det karaokejobb på Haket igen, och sedan är det jobb som personlig assistent hela helgen.

Inga kommentarer: