onsdag 1 juli 2009

Semesterplaner!

(Min lunchtallrik på Solrosen! Eller ja, delar av den iallafall. Tänk om man skulle orka göra sådan mat hemma varje dag... Vad bra man skulle må då!)

Det här är ingen rolig dag. Först mådde jag skit så jag missade promenaden, sedan gick jag sönder min fot på promenaden till intervjun, och så kom jag inte in på kurserna på Komvux. Träningen gick väl okej, med tanke på hur min fot mådde... Det dunkade och bultade i hela foten under stepen, och det kändes som den höll på att brinna upp inifrån, men jag tog mig igenom passet iallafall! Styrketräningen gick också bra. Det kändes inte som det tog så mycket under själva träningen, men på steppen orkade jag knappt lyfta armarna, så - jag antar att det tog :)

Nu försöker vi planera lite semester nästa vecka... Det blir nog ingen resa till solen, utan snarare en resa till Kalmar och sedan en sväng till Rufs pappa :) Det är inte helt fel det heller, verkligen inte! Och det kan hända att det faktiskt är en riktigt bra idé att åka till Kalmar, med tanke på vilka planer vi eventuellt har för framtiden... ;)

Idag sade jag upp mitt träningskort på Sats, men jag ska nog hinna med några pass där innan kortet går ut... Body Combat och Body Pump först och främst, det blir ett Combat-pass redan på torsdag!

Imorn blir det tidig uppstigning och iväg till Hisingen för kontraktskrivning för andrahandsuthyrningen, sedan måste jag köpa ett par skor eftersom de jag har tydligen tar livet av mina fötter. Någon morgonpromenad är det inte frågan om med den här foten... Frågan är dock om det blir träning på Friskis eller på Sats imorn... det återstår att se!

Nu ska jag duscha, jag sitter och svettar ned soffan, nämligen...

Inga kommentarer: