tisdag 21 juli 2009

Bad days...

(Onyttig men god middagsmat! En bar (54% protein) och 2 smörgåsar med brie/camembert, sallad, tomat, rödlök och paprikatapenade. Det blev ett äpple och 2 ballerinakakor senare också...)

Ja, det har jag verkligen haft nu. Iallafall när det gäller maten. Det blir fortfarande så ibland, att jag äter för mycket. Eller ja, äta för mycket kan alla göra ibland, friska som sjuka, men det handlar om vilket sätt man äter för mycket på. Jag gör det nog inte av "rätt" anledning, utan fortfarande på ett ganska destruktivt sätt. Det är som att jag gör det för att förstöra för mig själv på något sätt, och det är så felfelfel!

Visst, det är ju inte alls så illa som när jag var sjuksjuk, men det är tillräckligt illa för att jag ska göra allt för att sluta upp med dumheterna. Så, imorgon börjar jag med dieten, oavsett vad jag känner för när jag vaknar!
BodyPumpen gick iallafall bra, men Afro-passet gick åt skogen. Jag gick faktiskt ut efter halva passet, eftersom jag var så slut i benen efter pumpen :P Kunde knappt röra mig, haha!

Imorgon blir det ingen gruppträning för mig, men det blir styrka tillsammans med Rufs istället! Hinner inte med någon klass, eftersom det inte finns några lunchklasser och vi har personalmöte på kvällen. Kommer bli skönt med lite hederlig styrketräning faktiskt!

Nu är det sovdags, och imorgon ska bli en bra dag med lagom mycket mat, och inget dumt överätande!

1 kommentar:

linda sa...

Tränar du varje dag?