fredag 17 juli 2009

Bryta fastan?

Jag funderar på att göra det. Bryta fastan, alltså. Är galet sugen, och har dålig karaktär, haha!

Jag har inte riktigt bestämt mig än, men eventuellt så kör jag igång med dieten imorgon redan, och äter enligt kostprogrammet de kommande veckorna. Rufs har också fastat idag btw, men han är så hungrig att han ger upp nu :P

Antingen så fastar jag vidare, men då blir det ingen träning imorgon, eller så bryter jag fastan, börjar med kostprogrammet, och tränar spinning och styrka imorgon förmiddag...

Vad tycker ni? Hjälp mig lite här!!


Jobbar inatt, så det kommer bli tufft att ta sig upp till spinningen som börjar 11.15... Men jag kan om jag vill, och om jag får äta d.v.s. Annars går det nog inte! Så, träna/äta eller inte träna/fasta fram till söndag?

1 kommentar:

Linda sa...

Du som talat så gott om den här utrensningen ska du inte iaf ge det över helgen så kan du börja på dieten och träningen nästa vecka. Det hade nog jag gjort, så att du får känna av att du har renat kroppen.

Har ju sett Harry Potter idag, men måste säga och det med ledsamhet i tonen, att jag blev lite besviken, inte alls vad jag förväntat mig.
Kram