onsdag 29 juli 2009

Lyxmackor!

(Lyxmackor till lunch! Ni kan väl bortse från att klockan är 15.00 och jag fortfarande har pyjamasbyxor på mig... Jag är faktiskt vaken, och har till och med pluggat!)

Det är underligt att allt plötsligt kan kännas så mycket bättre! Nu är jag totalpepp på allt igen, som genom ett trollslag, och jag ignorerar det faktum att min kropp är mindre pepp :)

Har lyckats plugga lite och det går väl inte direkt bra, men inte skitdåligt heller, så jag antar att jag ska vara lite nöjd... Det blir mer pluggande ikväll. Diagram och kartor. Gud så roligt! (Eh...)

Nu blir det lyxmacka-lunch bestående av grovt bröd och massa gött pålägg. Keso och olivcreme på den ena, och ajvar och brie på den andra. Och lite grönsaker såklart. Ett äpple får vara med också.
Vet ni vad? Jag ska fixa det här. Jag ska gå ned mina kilo och hamna på sköna 54 lagom till november, och jag ska få över 0.8 på högskoleprovet så jag kommer in på journalist i Kalmar. Och jag ska ta tag i musiken igen också... jag måste bara våga först.

Inga kommentarer: