söndag 19 juli 2009

Hoppsan, vad tokigt allting blev!

Ojdå, den här dagen blev ju inte alls som den skulle! Nu är klockan plötsligt mitt i natten, och jag har gjort...ja, nästan inget av det jag skulle!

Spinningen var superskön imorse iallafall, och trots att jag var trött så gick det bra! Pulsen hängde med och så, det kändes som ett bra pass! Dock var instruktören mindre bra, men det funkade ändå :) Imorgon blir det dansaerobic på Sats, och det är riktigt skönt att vara igång med träningen igen!

Rufs och jag skulle ju styrketräna idag också, men eftersom gymmet här utanför hade stängt (de har tydligen inte öppet på lördagar...) och himlen öppnade sig totalt när vi gav oss av ned mot gymmet på V. Hamngatan, så vände vi faktiskt hem igen... Vi var blöta in på underkläderna efter bara ett par minuter ute, jag lovar!

När regnet hade slutat stack vi iväg och storhandlade istället (nu äger jag 40 kr fram till 27e, grattis till mig), och när vi kom hem orkade vi verkligen inte laga mat efter att ha kånkat, burit och svurit oss hela vägen från Willys - så det blev faktiskt pizza till middag... Fy på mig!

Lite dåligt samvete har jag faktiskt, känns som jag förstört hela fastandet nu, men imorgon blir det nya tag, med kostprogram och träning.

Nu måste jag sova, ska försöka gå upp hyfsat tidigt...

Inga kommentarer: