tisdag 7 juli 2009

Godnatt från Kalmar!

(Godnatt från hotellet i Kalmar! Jag gillar verkligen den här staden... Massor, till och med! Det är så lugnt och skönt, men ändå långt ifrån en "håla". Me like!)

Nu är det sovdags här på hotellet :) Vi hamnade på bio och såg "The proposal", som faktiskt var bra mycket bättre än vi trodde! Ögonen tårades till och med litegrann, och inte bara på mig (som gråter av vad som helst med lite känsla i), utan även på Rufs! Han är bra fin han, min karl :)

Efter bion blev det mat på Mamas & Papas; vegetarisk tapastallrik för mig, en icke vegetarisk för Rufs, och så en flaska vin för oss båda. VÄLDIGT gott var det! Efter maten tog vi en öl på ett annat ställe, och nu är vi tillbaka på hotellet och ska sova... Eller ja, typ sova iallafall ;)
Imorgon firar vi vår ettårsdag, och det kommer bli hur underbart mysigt som helst! Champagne vid slottet och fin middag på det, låter inte det ganska bra?!

Jag har varit nära tårar flera gånger idag, för att det känns så otroligt att jag lyckats fånga och behålla en så fantastisk man som min Rufs. Bättre än så här blir det inte, och jag kan inte ens beskriva i ord hur jäkla kär jag är i den mannen!!

För övrigt så saknar jag redan träningen en hel del, men jag ska njuta de här dagarna och när jag kommer hem igen blir det som sagt hårdkörning med kost och träning. Jag ser fram emot det, det kommer bli riktigt kul att se hur kroppen svarar.

Nu ska jag ägna mig åt annat :) Vi ses imorgon!

Inga kommentarer: