onsdag 29 juli 2009

Duktig Bulle!

(Tummen upp! Bullen har varit duktig!)

Min kropp strejkar idag också. Jag kom nästan inte upp ur sängen. Oavsett vilken tid jag lägger mig så vaknar jag inte till liv förrän fram på eftermiddagarna, och det är grymt irriterande.

Rufs är på födelsedagsfrukost och firar sin vän Sanna, som alltså fyller år, och jag sitter och försöker hålla ögonen öppna och inte somna i frukostskålen. Det går lite sisådär faktiskt.

Men, duktig har jag varit iallafall! Jag har bokat en läkartid hos min husläkare, och även bokat om min tid för kontroll hos pacemakermottagningen! Jag fick ju en tid dagen innan vi kommer hem från Stockholm (åker nästa helg) och det är ju lite svårt att gå på den då... Men nu är jag ombokad och klar, och har även fått en läkartid!

Pacemakern kan verkligen behöva kollas, för jag får fortfarande ryckningar i vänsterarmen när den pacear (och hur stavas det svengelska ordet??)i förmaken... Känns ju inte helt okej, kanske.

Nu ska jag försöka skriva artikeln om festivalen vi var på. Har "bara" 1 A4-sida på mig, och jag tycker det är galet svårt att skriva kort... Men men, jag bör väl träna på det, I guess!

2 kommentarer:

jo sa...

Jag läste någonstans att det är nåt av det svåraste att lära sig, att skriva tydligt och kortfattat, när det kommer till skriverier. Något jag verkligen inte fått kläm på än haha, jag är varken eller.
But you can totally do it! Heja heja heja!

Lisa sa...

Bra att du bokade läkartid!