torsdag 30 juli 2009

Some days...

Vaknade alldeles svullen och halvdöd efter 12 timmars sömn, och hade lätt kunnat sova 12 timmar till om jag fick. Suck.

Dagen började ju med andra ord rätt kasst, och den fortsatte liksom i samma stil då jag fått svar från CSN ang. min fråga om återbetalning. Tydligen är jag återbetalningsskyldig nu, eftersom jag ännu inte lämnat in någon ny ansökan (vilket jag inte gjort för att jag fortfarande väntar på urval 2), och eftersom jag inte har betalat räkningen så kommer de heller inte att bevilja något nytt studielån för mig. Jag har ju en skuld till dem, tycker de. Nu har jag iaf lämnat in ansökan, och räkningen ska vara betald idag (men jag har inte ett öre), så vi får väl se hur det går.

En bra sak är i alla fall att Louise ska köra sitt spinningpass redan ikväll!! Hon börjar ju instruera nästa vecka, men hon ska köra ett provpass redan idag :) Grymt skoj! Med andra ord blir det spinning istället för Combat för mig.

Nu ska jag sura lite till över CSN, och över att vågen bara verkar gå uppuppupp.

2 kommentarer:

borninjune sa...

Ibland är CSN sa himla jobbiga.

Duchess sa...

Det var verkligen superkul! Jag var sjukt nervös dock... Men var jätteroligt att du var där!!