torsdag 2 juli 2009

Mitt-på-dagen-paus.

(Dagens lunch! Ett äpple slank också ned. Lite mycket kolhydrater, men jag tänker träna hårt idag så det gör nog inte så mycket!)

Sitter och slötittar på Unga Mödrar på 5:an. Inget ont om unga mammor, men att gifta sig när man är 17, efter att ha fått en dotter...är inte det lite väl tidigt?!

Jag var en sväng på stan och kikade på lite saker, och jag har även planerat Rufs 1 årspresent :) Vad det är tänker jag inte berätta än, ifall han skulle råka läsa...

Handla har vi också hunnit med, på Lidl. Det är ju galet billigt där! De har inte det bästa sortimentet, men det finns en del bra saker att köpa. Det blev mycket grönsaker och andra nyttigheter, och jag fyndade även Veet Hårborttagningscreme för bara 39.90!

Nu sitter jag som sagt här slöar, innan det är dags för vad jag misstänker kan vara den roligaste träningsformen genom tiderna... Body Combat! Hoppashoppashoppas att det nuvarande programmet är bra, för jag är SÅÅÅ sugen på att få fightas ordentligt! Det blir ett ben- och magpass på gymmet efter Combaten också, och jag har laddat med en rejäl lunch så jag ska orka :) Majs, champinjoner och fetaost, 2 flatbröd med light-philadelphia och groddar, 3 cornicorns och ett äpple till efterrätt. Behöver jag säga hur mätt jag är?! Jag mår iallafall bättre nu än vad jag gjorde imorse. Riktigt skönt!

Vi ses ikväll!

1 kommentar:

Duchess sa...

Oh, combat var sjukt längesedan... Tycker faktiskt att det enda som är roligare är box, vilket ju i princip är samma sak fast med mitsar och motståndare :P. Önskar jag kunde följa med dig!