fredag 24 juli 2009

66.5

Det är vad vågen visade imorse. 66.5 kg. Jag förstår inte det här, men det är ju gött att det går nedåt så jag tackar och tar emot!

Planen var att gå upp tidigt idag och försöka sätta mig och plugga, men tyvärr så kommer jag verkligen inte upp på morgnarna. Det går inte. Inte för att jag är lat eller så, men jag KAN inte gå upp!! Jag mår alldeles för dåligt för det, och ibland känns hela kroppen bortdomnad. Jag kan inte ens röra mig! Det är jätteläskigt, och jag borde gå till läkaren. Inte ens 10 timmar sömn hjälper liksom.

Det blir nog det där projektet som jag pratade om, förresten. ÄS-sidan, alltså. Ni verkade ju gilla idén! Jag ska börja skissa på det i helgen :) Om det är något särskilt ni vill ha med så säg till!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ha, du går ner och jag går upp! Är det jag som får dina kilon? =)

Hoppas att det blir en sida!