fredag 24 juli 2009

Min konstiga kropp.

(En gång i tiden var jag blond, och dessutom hade jag massor av energi. Iofs så hade jag massor av ångest också, men energin skulle jag gärna vilja ha tillbaka. Ångesten är jag glad att jag är av med, dock.)

Ujujuj. Jag är helt slut. Energin räckte inte riktigt till BodyCombat, och jag tror att det är dags för en vilodag. Det blir det ju nu också, imorgon blir det minsann ingen träning! Imorgon blir det äventyr med Rufs istället, men mer om det senare :)

Hur som helst, min konstiga kropp var det. Jo, jag var ju helt slut på passet, och det kändes som att jag verkligen mesade samtidigt som jag körde så hårt jag orkade på något sätt. Nu är jag hemma igen och magen är alldeles svullen! Det känns som att jag har ätit MASSOR, jag är nästintill hets-svullen om magen (ni med bulimi vet nog vad jag menar?), trots att jag har ätit ganska så lagom och dessutom är nytränad. Hur konstigt är inte det?!

I duschen höll jag på att kräkas när jag böjde mig framåt, för att magen beter sig som att den är knökfull. Skumt. Jag har ätit 1 skål vaniljyoghurt med müsli och ett äpple till frukost, och till lunch blev det en hård smörgås med sallad och keso, en mjuk, grov smörgås med sallad och (mycket) brieost och 1/4 vattenmelon. Det är ju ingen hetsätning direkt...men ändå så beter sig kroppen som om det vore det. Suck.

Nu ska jag slappa lite och hoppas att kroppen skärper sig så jag kan äta middag innan det är dags att jobba.

Förresten kom jag just på att mina 66.5 kg betyder att jag bara är 1.5 kg ifrån en ny mobiltelefon. Jejj!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ursäkta intim fråga men när var du på toa och gjord "2"an senast ;)kanske kan ha med det att göra vad vet jag, sen brukar min mage svälla av just vattenmelon, trots att det mest är vatten kan den bli som en ballong.

Lisa sa...

Du är skitsnygg med mörkt hår!