måndag 20 juli 2009

Body Combat - oh yeah!

Vad gött det var att träna! Combat är nog min favoritträningsform, faktiskt, precis som det var en av mina favoritklasser att instruera, på den tiden det begav sig. Jag körde rätt hårt idag, så där hårt att det snurrade lite i huvudet mellan varven och jag trodde jag skulle svimma, haha! Men men, jag tog mig igenom passet iallafall. Jag antar att en go träningsvärk väntar mig imorgon!

Men visst, ibland undrar man vad det är man egentligen utsätter sig för när man står där och håller på att tuppa av för att man är så utmattad, men efteråt är det alltid totalt värt plågan!

Nu är jag lite mer pepp än innan träningen, och ska äta middag och plugga till högskoleprovet... Några tal hinner jag nog med innan det är dags att krama kudden.

Middagen blir grov smörgås, massa sallad och en allevobar. Jag orkar inte vara hur duktig som helst idag, men jag är som sagt mer pepp nu, så imorgon - då jäklar!

Inga kommentarer: