söndag 19 juli 2009

Nedbäddad Bulle.

Jag lägger ned nu, iallafall för ikväll. Usch och fy vilken pissdag. Dansaerobicen gick åt skogen; jag såg inte instruktören alls för jag fick en så kass plats, och dessutom är golvet i salen sjukt halt om man har teknikskor, så jag halkade mest omkring och var förvirrad. Fast det var en bra instruktör, han är grym, den där Niklas.

Någon diet blev det inte idag, för jag orkade bara inte. Jag ville vara ledsen och äta onyttigt och dränka mina sorger i glass. Dåligt gjort, jag vet, men jag orkar inte ens ha dåligt samvete. Det är ju en ny dag imorgon, och nu kör jag diet fram till 7/8 - utan ätardag emellan.

En annan sak som bidrar till att denna dag är skit är att vi skulle tvätta klädseln till vår soffa. När vi skulle sätta tillbaka klädseln tappade vi soffan. På min fot. Nu kan jag inte röra tån och det gör asont. Grattis till mig.

För övrigt så pippar grannarna under oss konstant, och hon låter som en älg ungefär. Uuäääh, uuäääh, uuäääääähhheee låter det genom deras öppna fönster, och idag har de bjudit på hela två omgångar fantastiska läten. Usch. Jag vill inte möta dem i hissen, det skulle bli galet pinsamt.

Nu ska jag sova, förhoppningsvis ska även grannarna det för annars får jag plocka fram öronpropparna. Har jag gått och blivit en gnällkärring?

Inga kommentarer: