fredag 28 augusti 2009

Trött. Något så in i helsefyr.

Jag är helt död. Somnade strax efter 01 igår, eftersom jag inte kunde sluta tänka på allt jag har att göra, så nu är jag helt slut. Jag måste börja lägga mig tidigare.

Känner mig uppsvullen om magen efter gårdagens ätande, men jag hoppas att det försvinner under dagen. Frukosten bestod av faste-juice, och det kommer även övriga måltider göra fram till middagstid idag. Om jag håller mig vaken så länge, d.v.s.

Funderar faktiskt på att hoppa över träningen imorgon bitti och unna mig att sova ut istället. Jag har ju trots allt tränat varenda dag den här veckan (som kompensation för de tillfällen jag missar när vi åker bort), och om jag är så här trött imorgon på morgonen så kommer det inte ge så mycket i alla fall. Vi får se hur det blir. Det kommer ju faktiskt bli en del träning när vi åker bort också, och ibland är det riktigt välbehövligt med en vila!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch Vännen, du glömmer inte att andas däremellan väl? Och som sjuksköterska måste jag höja ett varningens finger: fasta och träna hårt samtidigt? Var någonstans i kroppen skulle det vara hälsosamt? Naturligtvis vill jag inte låta som ett clever-ass, för det är jag verkligen inte! :) Det är ren omtanke! Vila och mat är liksom.. ja, byggstenarna.
Tänker på dig och kramar om dig!

Katarina

J sa...

Du vet förmodligen redan mer än väl att kroppen tar mer stryk än mår bra att träning 7 dagar/veckan, så valet är givet, SOV! :) dessutom tjänar det ingenting till att gå i väggen för en timmes träning som du klarar dig lika bra utan.