torsdag 27 augusti 2009

Hyfsat effektiv, det är jag det!

Idag var jag i skolan mellan 8.30 och 10.30. Kändes nästan onödigt, men ändå roligt. Det var två timmar i äkta, flummig folkhögskoleanda. Jag blev målad i ansiktet med vattenfärg, bl.a.. Behöver jag säga mer? ;)

Skrivit på anställningskontrakt har jag också gjort, och bokat en tid hos tandläkaren... Där har jag inte varit på flera år, och jag är riktigt, jäkla livrädd för att gå dit, om jag ska vara ärlig. Vi (f.d.) bulimiker är ju inte kända för att ha de finaste tänderna, precis... Men nu är tiden bokad i alla fall, och även om jag är superskraj för att få höra vad domen blir, så kommer jag gå dit.

Just nu är jag hungrig som en varg, och fastan känns som ett litet helvete... Men det kommer säkert gå bra även resten av dagen. Jag ska dricka lite buljong nu, så känns det säkert bättre sedan :)

1 kommentar:

soffan sa...

Åh fy, tandläkaren... Jag har inte heller varit på flera år. Gillart inte. Brrr!!!