onsdag 5 augusti 2009

Grymt combatpass!

(Det är ju så gott att äta när man tränat ordentligt! Kokad broccoli, morötter och blomkål, 2 cornicorns, 2 syltlökar, keso, 2 quornfileér och en klick ajvar. Nyttigt och så sjukt gott! Till efterrätt blev det ett äpple. Perfekt!)

Ojojoj! Jag tror att kvällens combatpass var bland det tuffaste passet jag kört sedan jag återupptog träningen för någon månad sedan, men fasen vad skönt det var!! Jag vet inte var jag fick all energi ifrån, men plötsligt så orkade jag köra hur hårt som helst! Det är en av de bästa känslorna som finns, när kroppen är helt slut efter ett träningspass och kläderna dryper av svett. Jag gillar't!

Det blev ett benpass med Rufs också, och jag klarade faktiskt (med nöd och näppe, förvisso) 120 kg i benpressen!! Visserligen bara på ett av tre set, men i alla fall... Det var skönt med lite styrketräning! På combaten fick vi köra teknik på round house-kickar, och det blev en hel del av dem utan att sätta ned benet emellan... Det kändes efter ett benpass, kan jag lova!
Nu är det sovdags efter en god middag, och i morgon väntar Louises första spinningpass! Det kommer bli så jäkla, jäkla roligt!

(Urval 2 blev klart idag. Jag kom in på Kreativt Skrivande i Växjö, och nu vet jag inte om det blir den kursen eller om det blir Umeå. Umeå verkar bättre, men orkar man åka upp dit en gång i månaden?! Jag vet inte... Min framtidspanik är verkligen enorm. Riktigt enorm. Sådär enorm att jag får ångest på riktigt.)

Inga kommentarer: