måndag 3 augusti 2009

Ny vecka, nya tag!

Jag släpade mig faktiskt upp i morse, tro det eller ej, och lyckades ta mig iväg till spinningen. Det var ett helt okej pass, fast instruktören trampade i otakt och jag störde mig enormt på det! På passet var det en kvinna med den största svettproduktionen jag någonsin sett! Det blev en alldeles enorm pöl under hennes cykel, plus att det rann en flod, som var säkert en halvmeter lång, som slutade under en annan cykel. Jag har verkligen aldrig sett något liknande. Otroligt mycket svett!

Någon styrketräning blev det dock inte idag, eftersom Friskis (där både Rufs och jag har kort) var stängt både här i Johanneberg och nere på V. Hamngatan. Dumma sommaröppettider! Skönt att hösten snart är här ;)

Jobbat har jag i alla fall gjort, och nu är jag hemma och ska snart sova. Det blir till att gå upp tidigt för att fika med Louise på Espresso House imorn, och sedan blir det plugga hela dagen och BodyPump på kvällen. En ny vecka är här, och nu är det fokus på flera plan som gäller. Både plugg och träning, med andra ord.

Det är även dags att publicera mått och vikt idag, men det tar vi imorgon för nu är jag så trött att jag ser i kors... Godnatt!

1 kommentar:

Linda sa...

Tack för peppen :), artikeln handlade om en tjej som har struma och om alla svårigheter hon haft innan hon träffade en läkare som lyssnade och som hjälpte henne att hitta mediciner som fick henne att må bättre.
Skulle vilja fråga henne en hel del ang alternativa behandlingar till levaxin och kanske att jag kan hänvisa min läkare till hennes läkare eller nått. Vi får väl se ska skicka ett brev til henne idag iaf.
Hur har det gått med ditt eget läkarbesök har du varit där än?
Kram